Pages

Sunday 9 October 2016

KELEBIHAN JOIN AHLI SHAKLEE BERSAMA SAYA

Kebanyakkan yang nak daftar ahli mesti akan tanya apa kelebihan join ahli ni. Jadi, saya daftar bawah akak la.? Ye dik, akak akan daftarkan adik dan adik akan dapat macam macam bila da join group akak. Tak kisah nak makan sendiri atau nak buat bisnes dengan shaklee. Kalau nak berbisnes, akak akan guide cara yang betul untuk mulakan bisnes. 



Bersama upline dan sideline. 
Dari kiri : Dedi PB, Ibuk Zeti, Che Za, akak, Master Hadha, Mami Mia, Kak su, Kak Lin



Masa ni kat HQ Shaklee kat Pinnacle Sunway





Group akak ni special sebab kami ni macam family. Selalu jumpa secara online dalam whatsapp group. Selalu buat gathering, sambil sambil buat potluck, sambil belajar dan menimba ilmu. Upline akak mami mia yang sangat best. Walau kadang dia garang tapi sebenarnya hati dia ikhlas dan baik untuk bimbing akak dan yang lain lain untuk maju dalam bisnes. 


Kelas santai kat rumah kak su kat melaka


Tengok ler mana tak santai nya, memasing kendong anak..




Selain itu, akak akan share segala tips, ilmu dan segala cara untuk berbisnes. Apa yang akak belajar selama 3 tahun ni akan akak share. Tak kedekut ilmu. Akak suka lagi adalah. 

Group leader yang atas atas akak semua power power. Semua nya ajar dan bimbing dengan cara yang betul dan ikut cara islamik. Sebab tu la akak suka group bisnes akak ni. Daripada zero dan jahil, bila join shaklee ni banyak menyedarkan akak. Kebergantungan kita pada Allah tu yang penting. Allah yg beri rezeki pada kita. Tapi kene usaha la. Jangan kata duk goyang kaki dapat bonus ribu riban. Tu bukan cara kami. 


Master kami. Master Z


Master kami juga..Master MKB


Boleh kata 95% kelas ilmu diadakan dalam online. Sambil baring pun boleh dapat ilmu. Bila lama sangat tak buat kelas, akan timbul satu perasaan yang meronta ronta nak kan ilmu. Maka nya, kelas online dalam group whatsapp akan diadakan. 

Tapi ada juga upline sideline, master master kita buat kelas. Jadi boleh datang join samada free atau berbayar. Sedut aura master mereka. Korek ilmu mereka. Ambik semangat mereka. Memang berbaloi. Ke melaka, ke bangi saya da pergi menuntut ilmu.

Jadi apa tunggu lagi. Jom la join group kami. Saya sedia membimbing dan menjadi mentor terbaik anda.

Your trusted SID

Tel / whatsapp : 019-4885969
IG : N_Faraha

No comments:

Post a Comment