Pages

Monday 24 October 2016

CARA RAWAT SLE YANG MURAH DAN BERKESAN

Pesakit SLE dinasihatkan untuk mengambil ubat mengikut aturan dan nasihat doktor. Mereka juga disarankan untuk menjalani cara hidup sihat bagi membantu pergerakan sendi dan mengelakan serangan jantung.

Walau bagaimanapun, rawatan tambahan lain untuk penyakit SLE juga perlu dalam membantu mengawal simptom SLE.

Selain itu, tingkatkan sistem imun badan pesakit untuk melawan jangkitan secara semulajadi dengan suplemen Shaklee.

Suplemen utama yang disarankan untuk pesakit SLE ialah Vivix Shaklee.


5 Cara Vivix bertindak merawat Penyakit SLE :

1. Vivix dapat membantu memperbaiki kerosakan sel dan DNA tubuh.




2. Vivix mengandungi anti-oksisan yang tinggi. Vivix membantu merencatkan DNA dan sel-sel yang tidak sihat serta melindungi DNA dan sel dari dirosakkan oleh radikal bebas.





3. Vivix juga berfungsi sebagai anti-penuaan terbaik kerana ia melambatkan proses penuaan.

4. Vivix berkesan sebagai anti radang/anti inflamasi yang akan membantu pesakit SLE mengurangkan gejala lupus disamping membaiki sel yang lemah dan rosak akibat kesan gejala yang dihadapi.

5. Vivix melindungi kesihatan secara menyeluruh termasuklah membantu memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi dan perlindungan antioksidan.

NUTRIFERON


SLE ialah penyakit auto-imun yang terjadi apabila sistem daya tahanan badan bercelaru dan melawan tisu-tisu nya sendiri. Nutriferon berkesan merangsang dan meningkatkan sistem imun tubuh. Mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. 

Pesakit SLE tidak boleh terlalu terdedah kepada sinaran matahari. Nutriferon melindungi dari alergi persekitaran dan pencemaran. Nutriferon meringankan stres dan kelesuan yang dialami oleh penghidap SLE. 

Selain itu, formula unik Nutriferon® merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru itu, sel-sel badan pesakit akan menjadi lebih sihat.

OMEGA GUARD


Sangat membantu penghidap SLE dalam memelihara fungsi-fungsi sendi dan mencegah arthritis. Paras asid lemak omega-3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab tu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.

Omega membantu mengurangkan tekanan. EPA dan DHA berupaya menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan dan kebimbangan.

Selain itu, Omega sangat penting untuk pesakit SLE yang mengalami masalah bercelaru sistem imun kerana Omega dapat mengawal sistem imun dan memperbaiki alahan kulit.



Jadi, sekiranya ada diantara ahli keluarga, sedara mara atau rakan-rakan menghidap SLE, boleh cadangkan mereka untuk mengambil Vivix sebagai ikhtiar untuk pulih. Jika ada sebarang pertanyaan atau kemusykilan boleh hubungi saya dengan segera.

Dengan setiap pembelian 2 botol Vivix, anda layak dapat :

√ Keahlian Percuma Shaklee (worth RM69)
√ Free Pos
√ Bonus tunai semula dan jimat melebihi RM250 dengan belian 2 botol Vivix

Pengedar Shaklee 

Facebook : Nur Faraha Jamal
Call/whatsapp : 019-488 5969

No comments:

Post a Comment