Pages

Saturday 13 June 2015

Herbal Blend® Multi-Purpose Cream

Herbal Blend® Multi-Purpose Cream


√ Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.

√ Dingin, bermentol dan tidak berminyak.

√ Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut, yarrow dan rosemary.

√ Pengguna setia Shaklee yang juga pelanggan mama-aqeef sangat suka dan gembira selepas menggunakan Herbal Blend ni tumit kaki dan siku tidak kering dan merekah lagi. Lebih-lebih lagi puan niza bekerja dalam pejabat dari pagi sampai ke petang dan kulit terdedah pada penghawa dingin terlalu lama.

√ Herbal Blend adalah sejenis krim yang juga merupakan killer product dalam rangkaian penjagaan tubuh Shaklee. Diuji secara klinikal untuk melembutkan kulit, mengurangkan kekeringan dan sebagainya.

√ Ia diperbuat dari bahan-bahan semulajadi seperti:

1. Sage




2. Horse chestnut 



3. Yarrow


4. Rosemary 


 

Tumbuh-tumbuhan ini telah digunakan sejak berzaman untuk kecantikan kulit. Bukan itu saja ia sangat banyak kegunaannya, misalnya horse chesnut digunakan untuk menghilangkan dark circle bawah mata. Rosemary juga dijadikan minyak dan ditambah dalam masakan.
Keistimewaan Herbal Blend ni, ia diperbuat dari tumbuhan, diuji secara klinikal dan yang penting tiada bahan kimia. Haruslah kita sedari, krim dan losyen kebanyakannya mengandungi bahan-bahan berbahaya seperti Paraben dan sebagainya.

Jadi bertukarlah kepada Herbal Blend sebelum merisikokan anak anda dengan carcinogen (penyebab kanser) dari krim lampin dan losyen mereka.



Untuk maklumat lanjut anda boleh terus hubungi saya!!
Saya adalah agen Shaklee anda!!
Call/Sms/Whatsapp : Pn. Fara (019-4885969) ID:949695
FB: NUR FARAHA JAMAL
Setiap pembelian daripada saya layak mendapat:
:) Jadual pemakanan PERCUMA
:) Konsultasi Eksklusif PERCUMA
:) Kos Penghantaran PERCUMA

COD di sekitar Port Dickson, Pasir Panjang, Lukut, Senawang. Penghantaran melalui pos ke seluruh negara (Malaysia, Indonesia, Brunei).
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment