Pages

Monday 15 September 2014

Siapa Saya???

Assalammualaikum..
Ingat lagi masa zaman sekolah rendah dulu, memasing bawak buku suruh kawan-kawan tulis biodata. Memang kelakar la masa tu sebab bajet artis pulak siap nak biodata dan autograf kita.
So entry kali ni saya nk share biodata saya pada pembaca semua..Meh kita kenal-kenal ek..
Biodataku :
1. Nama saya Nur Faraha binti Jamal. Boleh panggil Fara @ Faraha..
2. Lahir pada 25 Julai 1985 di Hospital Kuching Sarawak..kamik orang Kuching auk..
3. Anak sulung dari 5 adik beradik.
4. Menetap di Port Dickson, Negeri Sembilan
5. Berumur 28 tahun pada tahun 2014.
6. Sudah berkahwin pada tahun 2009 dan isteri kepada Abdul Rahim bin Johar
7. Mempunyai 2 orang anak dan coming soon bulan 12 nanti..InsyaAllah..
      >>Nurul Alleesya Mazaya (4tahun). 
      >>Muhammad Aqeel Mirza (2tahun).

8. Seorang surirumah sepenuh masa disamping membuat bisness kek dan roti, Mamalleesya Special Delicious
9. September 2013 saya mula berkecimpung dalam Shaklee
10. Pernah bekerja di Hotel Corus Paradise Resort Port Dickson sebagai Account Receivable (AR)
Sekolah-sekolah ku :
1. 1991 : Tadika Kem Pusasda, Port Dickson
2. 1992-1994 : Sekolah Kebangsaan Sunggala, Port Dickson
3. 1995-1997 : Sekolah Kebangsaan Panglima Adnan, Port Dickson
4. 1998-2002 : Sekolah Menengah Kebangsaan Bukit Saujana, Port Dickson
5. 2003-2004 : Kolej Matrikulasi Kedah (KMK) - Perakaunan
6. Julai 2004 -November 2007 : Universiti Teknologi Mara (UiTM) Dungun, Terengganu - BBA (HONS) (Operation Management)
Hahhh..itu serba sedikit pasal saya..
InsyaAllah Master to be dalam Shaklee..

Ni la keluarga bahagia saya..
Gambar raya tahun ni 2014

3 comments: