Pages

Sunday 30 April 2017

WAJAH CANTIK DAN JELITA, AWET MUDA DAN SIHAT SECARA KESELURUHANNYA DENGAN VIVIX

Assalammualaikum.


Semua orang inginkan tampak cantik, muda, jelita, dan sentiasa awet muda. Bukan itu sahaja, semua orang ingin sentiasa sihat secara keseluruhannya.


Pernah tak dengar suplemen yang membantu anda kelihatan muda 25 tahun dari usia sebenar? Bayangkan umur anda sekarang 55 tahun tetapi wajah anda, tahap kesihatan anda seakan orang yang berumur 35 tahun. Tampil segak, cergas, bergaya, sihat dan menawan.


Entry kali ini saya akan kongsikan bagaimana suplemen Vivix ni bertindak mencantikkan dan menyihatkan tubuh badan anda secara keseluruhannya. Bagaimana Vivix bertindak sebagai anti penuaan atau lebih mudah sebagai awet muda.






Apa yang MUDA? Kalau umur sudah tentu bukan, sebab setiap tahun akan ada peningkatan umur. Jika umur kita panjang, zaman tua nanti pun kita akan laluinya. InshaAllah.


Tapi maksud sebenar Vivix Anti-Aging atau anti penuaan ini adalah merujuk kepada ANTI PENUAAN DI PERINGKAT SEL.


Vivix adalah satu-satunya suplemen yang bekerja sehingga ke tahap sel dan membantu memperbaharui sel dalam tubuh badan kita.


Untuk pengetahuan, kita semua mempunyai TELEMORE yang sama, jadi kita perlu tahu dan bersyukur dengan kebesaran ciptaan Allah dalam tubuh kita ini. Walaupun tidak nampak di mata kasar, tapi ia telah dikaji oleh para saintis bertauliah dan diiktiraf diperingkat NOBEL.

KAJIAN TELOMERE


The Shaklee Telomere Research Landmark Study II Shaklee telah bekerjasama dengan Dr Elizabeth Blackburn pemenang The Nobel Prize in Physiology or Medicine 2009 yang menemui bagaimana kromosom dilindungi oleh telomeres dan enzim telomerase.


Kajian telomere ini telah menguji kepanjangan telomeres. Landmark Study II yang dijalankan oleh Shaklee membuktikan pengambilan supplemen yang konsisten (Vitalizer, Vivix and Cinch) setiap hari selama 5 tahun dapat mengurangkan kadar pemendekan TELOMERE sebanyak 40%.

APA ITU TELOMERE?


Tahukah anda?


Dalam badan manusia mengandungi trillions of cells. Sel kita pula terdiri daripada kromosom. Di setiap penghujung kromosom pula terdapat telomere yang bertindak sebagai penutup hujung kromosom dan fungsinya melindungi kromosom. Telomere terbentuk dari turutan DNA yang berulang.


Semakin meningkat usia kita, saiz Telomere semakin memendek seiring dengan pembahagian sel-sel kita. Semakin pendek saiz Telomere, semakin mudah sel-sel kita rosak. Jika kita tak melindungi Telomere, sampai satu tahap nanti Telomere akan habis dan pembahagian sel pun akan berhenti.

BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK MEMANJANGKAN HAYAT TELOMERE?


Perkara pertama yang perlu anda lakukan ialah mulakan dari awal dengan mengambil Vivix.


Vivix bertindak melindungi Telomere dengan memastikan ia sentiasa panjang supaya sel-sel dan DNA terlindung dari kerosakan dan serangan radikal bebas. InsyaAllah. Oleh sebab itu, anda akan sentiasa muda kerana sel-sel badan anda sihat.

TESTIMONI CANTIK DAN SIHAT SECARA KESELURUHAN DENGAN VIVIX

























No comments:

Post a Comment