Pages

Monday 27 October 2014

PENGEDAR SHAKLEE PORT DICKSON, SEREMBAN, SENAWANG, NEGERI SEMBILAN

Assalammualaikum..
Rasanya masih sempat lagi untuk declare dlm blog yang saya dan suami adalah Shaklee Independent Distributor (SID).. Kami Pengedar Sah Shaklee di kawasan Port Dickson, Seremban dan Senawang, Negeri Sembilan. Jadi boleh la calling2 or wasap kami tuk Cash on Delivery (COD)..InsyaAllah service door to door car..hehehe..eh taklah, gurau je!!.InsyaAllah kami akan berikan service yg terbaik buat pelanggan-pelanggan kesayangan kami..(mengikut terma dan syarat).
InsyaAllah kami boleh mencadangkan dan memberikan tips-tips kesihatan yang terbaik tuk pelanggan-pelanggan yg memerlukan konsultasi. Kami dibimbing dan diajar oleh susur galur yg bertauliah dan terlatih iaitu dari Group GMF mami kami NoorAzmiah Mohamad dan dedi "Penjejak Bayang" @ Huzair Bahrin.
Jadi pada semua pelanggan yg berhampiran dengan kami boleh dapatkan kesemua jenis Produk Shaklee yg sudah tentu semuanya "ready stock".  Jangan malu2, jangan segan2 utk dapatkan apa2 maklumat mengenai produk Shaklee dgn kami..Boleh la calling2 atau Whatsapp saya di talian 019-4885969 (Fara) dan suami 019-6555158 (Rahim) utk temujanji dan konsultasi. Konsultasi percuma hanya untuk pelanggan kami sahaja.
Pada pelanggan yang duduk jauh tu jangan risau kerana kami juga menyediakan penghantaran melalui POSLAJU ataupun mana2 courier service yang efisyen bagi menjamin produk sampai ke pangkuan anda dengan selamat dan keadaan baik. Anda juga akan dapat konsultasi percuma dari kami melalui online.
Sekiranya anda berminat untuk menjadi Ahli Shaklee, sila hubungi saya di nombor yang tertera di bawah dan dapatkan maklumat kebaikan sekiranya mendaftar sebagai ahli dengan saya. Insyaallah disamping menjana pendapatan, banyak lagi keistimewaan yang anda boleh perolehi. Sekiranya anda tidak berminat untuk berniaga, tidak mengapa, jadi ahli untuk mendapat kemudahan di website Shaklee dan semestinya dapat harga ahli untuk setiap produk itu lebih penting.
Ok, tu sahaja untuk entry kali ini...jangan lupa yer...SAYA IALAH PENGEDAR SHAKLEE KAWASAN PORT DICKSON, SEREMBAN, SENAWANG, NEGERI SEMBILAN. Jom hubungi saya :
Facebook : Nur Faraha Jamal
Sms/wasap : 019-4885969
Email : aqeelalleesya@gmail.com
Your trusted SID,
Fara

No comments:

Post a Comment